Alla inlägg under juli 2012

Av Sofia - 29 juli 2012 19:44

Det har hänt att såååå mycket att det skulle ta en evighet att berätta ALLT.

 Är så trött att jag orkar inte heller berätta vad det har eg hänt men tänkte berätta en söt/kul sak som hände på fredagen.


Jag hade tankat på Shell och jag hade betalt (blev inte så dyrt - som tur)

När jag skulle gå ut kom det en mamma med en tre -fyra  årig kille med sig.

Killen höll i en jätte stor godispåse och kollade på mig när jag traskade mot dörren.

Han pekade på min hjälm och sade till sin mamma "En HJÄLM hitta han!"


Jag gick fnissandes ut från Shell from hell ;D

Av Sofia - 23 juli 2012 19:58

Av Sofia - 23 juli 2012 19:58

Av Sofia - 23 juli 2012 17:05

Jag kommer hem från jobbet och märker att nya H&M katalogen har kommit.

Slarvig kastar jag min ytterjacka på en stol vid tamburen och tar nått att käka.

Sätter mig vid matbordet och som automatiserad robot hand tar jag tag i katalogen som ligger i hörnet av bordet.

Mina händer bläddrar sakta framåt i katalogen medan mina ögon betraktar noggrant varje plagg och modellerna.

 Jag stoppar en gaffel full med krämig potatissallad i munnen utan dess vidare tanke av dess ohälsosamma sidor.

Medan jag käkar och kollar på de ypperligt fina och smala modellerna i katalogen får jag dålig självkänsla.

Tanken av att alla dessa fina plagg skulle passa på mig om jag skulle vara lika smal som modellerna i

katalogen får mig att sucka väldigt djupt.

 Jag får sån ångest att jag stänger hela katalogen små irriterad och drar till mitt rum för att muppa..


Snart hörs det vanliga surret av min bärbara dator och en tjej i mjukisbyxor samt en munkjacka sitter framför datorn och lyssnar på musik samt skriver blogg.

Av Sofia - 18 juli 2012 19:42

Av Sofia - 18 juli 2012 19:14

När jag precis loggade in chekade jag statistiken och jag blev lite mupp. Inga läsare, inga besökare, inget..

Fastän jag skriver inte varje dag betyder det inte att jag skulle allsskriva. Jag kommer nog att skriva, don't worry :)


Love you all!    Keep on reading and visiting even I'm not online ;)

Av Sofia - 16 juli 2012 08:45

Min inspiration har tagit slut. Jag har inga idér hur ja ska skriva   

Så, har någon inspiration till salu? Är den billig?

De skulle vara aas nice och få lite inspiration för jag har haft lust att skriva nått på bloggen men

har inte fått nått vettigt att skriva om så nu sku de vara troligen dags att få inspirationen.


Och vad ska ja skriva om då? Mitt liv (inni rena rama helvete)? Eller om mitt jobb??

Eller om mina fiskar som simmar som zombier i akvariet? Eller om mina nätkontakters failiures? Eller.... Vad?


HELP MEEEE...!

Presentation


Välkommen!
Läs, njut och besök igen!
Simma lungt :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Samlade tankar av andra

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Okej med nedvärdering?
 Nej, absolut inte!
 Beror på hur man ser saken...
 Ja, inget fel med det väl..?
 Nedvärdering, vad är det?

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards