Alla inlägg under juli 2012

Av Sofia - 15 juli 2012 19:20


Peace!!!!


Av Sofia - 15 juli 2012 17:54

Jag orkar inte mer ta några fans order. "Tala inte med denne personen utan att du har frågat lov utav mig först.."

-Ja visst MASTER, som du vill MASTER..

Fuck off, yeah right I'll do that!  Ja fan har en engen vilja och man kommer inte och säger att "gör så här" till mig..

Eller nja, beror på saken - ja e flexibel, ja kan ge efter.

Vad man gör och säger har stor betydelse hur en annan reagerar, right?

Så man sku borde tänka före man gör/säger nått?


But hey, don't tell me what to do.. I do what I do and that's not ya problem - än så läng ja säger int att den är ;D


Av Sofia - 14 juli 2012 19:06


 Japp.. SÅÅ störande när den här blir i huvudet men men den är ju helt okej faktiiskt..

Av Sofia - 13 juli 2012 19:02

Jag vill inte vara här! Jag vill inte vara hemma!

Kan någon kidnappa mig? Det sku ju vara as nice ju! eller nej..

 Egentligen vet jag inte vad jag vill....

En sak vet jag, en varm famn skulle vara über nice eller sen.... Nej... Jag vet inte... ÄÄÄÄÄHHH...!

Det är som om jag skulle välja mellan ett par högklackade eller en sviindyyyr klänning :P

DET BARA GÅR INTE!


Men nu ska ja ta ett sup.. NJUT av livet! Viva liv!

Av Sofia - 12 juli 2012 18:51

Ohne dich ich will nicht leben, ohne dich ich bin nichts.Ich bin Luft. Ich bin Leere.

Alles was ich mache, ist irrelevant.

Wie ein Stück fehlt ein Stück von mir und du bist es.

Ich sorge mich um dich, aber du nicht du mich.

Sie sind eifersüchtig auf mich aus irgendeinem völlig dumme Thema.

Jetzt ist es "Dummheit" Bedrohung für unsere Freundschaft.

ICH WILL NICHT DICH VERLIEREN!


Du vet vad jag tänker aber jag vet inte vad du tänker... iDigame!

Av Sofia - 11 juli 2012 18:45

Vettifan va ja ska skriva om.. Har ingen inspiration, JAG ÄR INSPIRATIONSLÖS! .. Så, nu har jag sagt det..

 På jobbet hade jag ingen vilja att jobba - som tur hade jag radion på! Utan den sku ja ha dött typ.

___

 Hemma har jag inte gjort nått nyttit, bara slappelislappat..


THIS ISN'T MY DAY TODAY!

I'm out, good night!

Av Sofia - 10 juli 2012 19:24

Orkar inte skriva så mycket idag, så det får bli kort.


Jag har varit väldigt lat genast på morgonen, orkade inte cykla till jobbet så jag åkte skoter till jobbet.

På jobbet var det inte verkligen "my day", alla varor bara rasade ner.

__

Jag betalade min cykelreparation iaf!!

__

 Tränade idag, lite styrketräning och cykling ute i terängen men mest laaaaataaaaaaaaaa..   


Pusssss påå eeerr! Vi hööörs!

Av Sofia - 10 juli 2012 09:08

Jobbet väntar och jag skulle inte egentligen ha någon lust att gå på jobbet -åter igen, för andra gången..

Jag ber om ursäkt att jag har inte på as länge och de följare som jag hade har nu försvunnit, vettifan var..

MEN JAG ÄLSKAR ATT SKRIVA OCH JAG GILLAR NÄR FOLK LÄSER MIN BLOGG!

så fortsätt att läsa/ följa min blogg! Jag gillar att kolla på satistiken när kurvorna visar upp och besökar antalet

bara ökar men när det går dåligt gör det mig lite ledsen faktiskt..


Fortsätt att läsa i samma takt som jag skriver!

Vi ses ikväll! ;)

Presentation


Välkommen!
Läs, njut och besök igen!
Simma lungt :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Samlade tankar av andra

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Okej med nedvärdering?
 Nej, absolut inte!
 Beror på hur man ser saken...
 Ja, inget fel med det väl..?
 Nedvärdering, vad är det?

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards