Alla inlägg under september 2012

Av Sofia - 17 september 2012 16:54

Allting är ju inte kul i sommaren som man kan visa här..

Föll med min fiiina cykel så att stången tog lite kontakt med min mulliga mage..

     -Så klart tog det ont! Vad dumma frågor du frågar idag! 


Slutet av sommaren var jag och åt med min kopis på en italiensk resteurant, MUMS!

     

Tomatsoppa                            Pasta med ngt :D         Pètit choux med sholadsås och grädde


Min familj blev en dag sugen på lite tårta och begärde att jag skulle baka och så snäll som jag var gjorde jag en STOR tårta med t.o.m tre lager!

     Ser gott ut? - Jag kan berätta er, det var!


Jaja, jobba ska bör man, annars dör man - eller blir skuldesatt :D

Men jag hade lite 'eget kul' på jobbet....

    


    " Nuuu e de jul igen, nuuu e de jul igen!"  - mitt på sommaren?? Hmmm...


 

SKILLS???? kastaden bara där och så landaden så där   


ja och och och och sedam var jag nyss på en X-treme Carexpo som var i HELSINGFORS! AS SNYGGA BILAR!!

 Måste ta ett exempel här :P

 

Men sedan måste jag äga denna bil till en av mina goda vänner som heter......

 

Så var så god min goda kompis! Du står alltid när mig!   

Mera bilder på väg från CarExpon!!! (kanske som en video ;D )




Av Sofia - 15 september 2012 19:13

Första tåren rann när jag skulle stiga upp från sängen i mårse när jag visste

att jag ska och jobba vid kalhygget. Det var ett enda pin att stiga upp!

Morgonmålet blev bara nått smått och en snabbis, efteråt hoppade jag på min moppe och åkte iväg till järnhandeln.

När jag kom hem hamnade jag på kalhygget och svettet bara rann ner för min panna. ÅÅÅÅHH GUUUUD JAA DÖÖÖÖÖÖR!! -typ.


Kvällen var rätt så skön faktiskt, riktigt chill! Bada bastu, äta go' mat osv.. A mi, Me GUSTA!

This is life!

Av Sofia - 3 september 2012 19:45

 

 Because you're wonderfull!

Av Sofia - 3 september 2012 19:30

Huhhej... NUUUUU är det över! Positivt tycker jag..

Jag lovde ju i början av mitt bloggskrivande att jag skulle tala om relationer.. Nu är det dags för det!

 Vad tycker ni om relationer? Är det löjligt? Är det bara för gayish folk som förälskar sig? Eller är de så

att "Liebe ist für alle da"?


Min relationsstrul kan man säga att den är hård bit att ta sig på. Det är så mycket illa som jag har gjort - fast jag är så ung!

Jag vet inte var egentligen allting började men så här i efterhand kan jag säga att jag var dum!  Jag kan inte tro på det att det var JAG som gjorde så. Visst kan man vara efterhands smart men det ändrar INGET!

Var kall och misste en viktigt person pga det...

Hoppas på att den relationen som jag har nu håller ett år till, nej två, nej förevigt! Det var en gråt-skrik session (åtminståne för mig, han blev bitter..) igår när jag berättade till honom att jag hade varit otrogen mot honom då när vi började vårt förhållande. Han förlät mig vilket jag blev positivt överraskad över men han gav mig en liten läxa - lärde den väl.

Kan man kalla det för sann kärlek?

Presentation


Välkommen!
Läs, njut och besök igen!
Simma lungt :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Samlade tankar av andra

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Okej med nedvärdering?
 Nej, absolut inte!
 Beror på hur man ser saken...
 Ja, inget fel med det väl..?
 Nedvärdering, vad är det?

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards