Alla inlägg under oktober 2012

Av Sofia - 1 oktober 2012 18:00

Det är så mycket som jag vill tala om mer eller mindre allvarliga saker och ting så som

att snacka skit bakom ryggen på en, det är oacceptabelt var än det händer.

Men det kommer att komma en längre inlägg om det senare när jag får texten klar.

Jag förlåter personen som gjorde så men jag tycker att det är inte acceptabelt att göra så.

Kompisarna instämde med mig och det tyckte att sådant skulle inte alls uppenbara sig på netet.

 - Tyvärr finns det också sådana fall som gör så..


Aaaaaaaanywaaaaaaayyyyyyyyyy..!

Har provvecka på gång, har imorgon geografiprov och på onsdagen modersmål (textkompetens)

Wish me good luck!

Presentation


Välkommen!
Läs, njut och besök igen!
Simma lungt :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Samlade tankar av andra

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Okej med nedvärdering?
 Nej, absolut inte!
 Beror på hur man ser saken...
 Ja, inget fel med det väl..?
 Nedvärdering, vad är det?

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards