Alla inlägg under december 2012

Av Sofia - 15 december 2012 18:32

Öppnar netet och söker en spelsida som jag tycker om (silvergames.com).

Kollar upp bra låtar från datorn för att spela upp när jag ska spela 'Armed with wings'.

ÅÅÅÅH, niceeeeeeeeeeeee med metall musik då när man spelar C:

<3

Av Sofia - 7 december 2012 19:59

TACK TILL ALLA GULLUNGAR! ÄLSKAR ER - KRAM PÅ ER!

Av Sofia - 6 december 2012 18:59

Vårt land, vårt land, vårt fosterland,

ljud högt, o dyra ord!

Ej lyfts en höjd mot himlens rand,

ej sänks en del, ej sköljs en strand,

mer älskad än vår bygd i nord,

än våra fäders jord.


Din blomning, sluten än i knopp,

skall mogna ur sitt tvång:

se, ur vår kärlek skall gå opp

ditt ljus, din glans, din fröjd, ditt hopp,

och högre klinga skall en gång

vår fosterländska sång.


Gratulerar varmt Finland för 95:te självständighetsdagen!


Av Sofia - 5 december 2012 12:32

Kompisen vill ha spritism med mig med jag känner att något som förhindrar mig att göra det.

Här i rummet var jag sitter var det varmt när ja kom in, men nu är det kallt efteråt '

jag har kollat upp vad spiritism handlar om. På nått sätt tycker jag inte om idéen om att ha

spiritism hos oss ikväll. Å andra sidan skulle jag vara pyttelite intresserad av det som skulle hända.

  Hon sa att jag skulle göra en Oulja board under tiden som hon har lektion och jag har håltimme..

Är lite motvillig - har inte gjort och kommer knappast att göra en heller.

 Att ha spiritism hos oss, ikväll, före självständighetsdagen - I don't think it's a good idea..

You never know what's going to happen....


Hoppas på att jag kan övertyga henne att vi kan ta det senare (dvs aldrig)

Wish me good luck!  

Av Sofia - 5 december 2012 07:37

Det är kallt och från himmeln faller det ner sakta snö.

Snö har packat marken i en vit, stor filt som täcker över bergklippor och landskap.

 Sitter inne och chillar på soffan före jag ska gå till skolan - vill tillbaka till sängen (den var så varm och skön!)

Idag ska jag läsa en bit av 'Vårt land' på grund av.... Ja, varför? De får ni luska ut själva ;D


Vi hörs! Håll er varma under tiden!! Massor av kramar till er   

Presentation


Välkommen!
Läs, njut och besök igen!
Simma lungt :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Samlade tankar av andra

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Okej med nedvärdering?
 Nej, absolut inte!
 Beror på hur man ser saken...
 Ja, inget fel med det väl..?
 Nedvärdering, vad är det?

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards