Alla inlägg under februari 2013

Av Sofia - 4 februari 2013 11:21

Måndag, så grå och tråkig.
Helgen var mycket trevligare, tycker jag.
Fredagen hade vi 'Free Hugs' med en film grupp som hade bildkonst. De var ur kul med alla små barn och gamlingar. Jag skulle vilja sätta en videoklipp men det var strängt förbjudet. Det var så sött när alla småttingar ville komma och krama. När vi kramades dagisbarn kom alla på mig samtidigt på mig och när jag var på huk, tappade jag balansen såklart!
Had a blast!

Lördagen var helt okej men tio timmar i en bil är inte så kul om man inte har en fungerande dator med sig.
Nu kan jag säga att jag har en söt gudbarn! Hon fick namnet Saimi Laura Sofia och är nu ca lite på två månader.
Jag är en lycklig gudmor, fastän jag blir kallad till "tant" så stör det inte mig :)

Andra goda nyheten är att kompisen ligger inte mera i sjukhuset och säger att operationerna är över. Tillfälligt i alla fall. Nu kan jag fokusera på nuet, med alla gamlasdans och allt annat. Det är bara det att jag skulle borde plugga på matte provet men har ingen lust.
Saknar bara min gulle.
Fastän det är ca en kilometer mellan våra hem men ändå. Man kan inte bara vara varje dag med varann fast man skulle vilja vara och de vore skönt.

Jag känner mig tom men lycklig.
Ändå är det bättre än inget :)
Puss på er alla! Ta hand om er! KRAAAAAM!

Presentation


Välkommen!
Läs, njut och besök igen!
Simma lungt :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Samlade tankar av andra

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Okej med nedvärdering?
 Nej, absolut inte!
 Beror på hur man ser saken...
 Ja, inget fel med det väl..?
 Nedvärdering, vad är det?

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards