Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Sofia - 6 januari 2013 16:08

Imorse hade jag svårt att stiga upp ur sängen. Under täcket var det så himla skönt och varmt medan
utanför var det svalt. Magen hade bestämt sig att den ska få mat så jag blev tvingad att stiga upp ur sängen.
Medan jag åt frukost höll jag på med att tweeta och tänkte glömma frukosten totalt :D
Kikade med en kompis och frågade om hen ville gå ut med mig på en liten tur. Vi bestämde oss att gå lite runt och jag tog med min kamera med mig för att se om jag skulle få några fina bilder - vilket jag fick!
Vi var ute på isen och gå - fint väder för det, soligt samt uppehåll. Vinden var nog lite kall och mina fingrar tänkte frysa till små istappar :P

När jag kom hem hade pappa bestämt att jag skulle tvätta bilen i minus fem grader celsius.. Så jag gjorde det då - händerna blev röda samt stela och jag frös.
Inte skall man klaga om man får pengar utav vad man gör ;)

Hur som helst här är mina bilder som jag tog idag, hoppas ni gillar dem i alla fall jag gör det :)

Presentation


Välkommen!
Läs, njut och besök igen!
Simma lungt :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Samlade tankar av andra

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Okej med nedvärdering?
 Nej, absolut inte!
 Beror på hur man ser saken...
 Ja, inget fel med det väl..?
 Nedvärdering, vad är det?

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards