Direktlänk till inlägg 24 juni 2012

TIPS!

Av Sofia - 24 juni 2012 12:16

Läs igenom receptet före du börjar baka!!! ...så att det inte händer misstag..

Kolla om du har allt vad du behöver! ... Så behöver du inte börja improvisera mitt i bakningen eller sedan sluta bakningen pga att du har inte alla varor..


Dessa är bara vanliga tips före du börjar baka. Om man använder sin bondsförnyft så troligen klarar man sig helt bra :)


Gott folk, BÖRJA LAGA MAT SJÄLV!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 3 oktober 2013 22:15

Jag vet, detta inlägg kommer att vara allt från klar och tydlig, denna inlägg är lika roddig som jag. De ska handla om filosofi kurs tre som har pågått nu i första perioden utav skolåret. Många frånvaron och närvaron samtidigt - menar att fastän ...

Av Sofia - 10 september 2013 22:47


När du påstår att tilliten icke existerar, tar det ont. Inte bara mentalt, utan fysiskt ont. Som ett slag i ansiktet. När jag säger till dig att jag litar på dig, då gör jag det -ärligt. När jag tvekar på nått, har jag alltid min orsak 'varför', s...

Av Sofia - 19 augusti 2013 12:50

Bilder som symboliserar sommaren och början utav hösten. Inga extra ord. All glädje och all sorg. ...

Av Sofia - 19 augusti 2013 12:26

kursiv text De här kan man kanske kalla för en dikt.. Men detta är mina tankar. Inget är menat. När krafterna tar slut och allt går förlust. Du vill, du kämpar, du faller, du gråter, du blöder och försöker stiga upp men benen bär ej. Press upp...

Av Sofia - 5 juni 2013 23:03

Sommaren är här med sol och bad! Vilket innebär flere slags avslutningar, så som dans skolans vårshow. Tänkte lägga ut de fina showbilderna när det såg ut som ni gillar att kolla på bilder :) (visst är det kul med bilder!! Vem skulle inte gilla?) ...

Presentation


Välkommen!
Läs, njut och besök igen!
Simma lungt :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Samlade tankar av andra

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Okej med nedvärdering?
 Nej, absolut inte!
 Beror på hur man ser saken...
 Ja, inget fel med det väl..?
 Nedvärdering, vad är det?

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards