Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Sofia - 1 juni 2012 08:45

Jag hade beställt med min mamma på tisdagen lite kläder till skolavslutningen som är imorgon.

De förväntade kläderna kom idag via posten och jag var ivrig att pröva dem.

Förväntningarna blev platta som en pannkaka när jag prövade en vit, blommig kjol - DEN GICK INTE FAST!

Innerst inne började jag gråta och sedan kom tanken att jag är fet -förut har jag kunnar använda kläder som är storleken 38 (EUR), så varför inte nu??

 Enkelt sagt har jag mångdubblats under vintern på grund av att jag har varit latare än lat -får väl

skylla på mig stjälv då..

    Nu vill jag bli smalare igen -sådan som jag var- och det skulle vara rätt så kul om Ni skulle hjälpa mig med det exempelvis ge goda råd samt tips och helt enkelt bara heija på mig! Precis allt tas emot! Var inte blyga, jag bits inte ;)

 1000 TACK I FÖRHAND!!

Presentation


Välkommen!
Läs, njut och besök igen!
Simma lungt :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Samlade tankar av andra

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Omröstning

Okej med nedvärdering?
 Nej, absolut inte!
 Beror på hur man ser saken...
 Ja, inget fel med det väl..?
 Nedvärdering, vad är det?

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards