Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Sofia - 4 juni 2012 15:16

Vilken lättning var när arbetsdagen var slut. Jag hade i helt onödan varit nervös, det var änklare än jag hade trott.

Avlastningen av varorna var änklare än förut på grund av nya programmet som de hade installera.   

Fast än det är lätt så hamnar jag lära mig att ta in varorna och använda programmerna "rätt" ---> mycket jobb..    

Det finns ingen lätt väg till toppen och  den lätta vägen kan vara en bit tråkig faktiskt, så hällre snubblar jag så många gånger som det behövs för att lära mig sakerna och jag vill bli en bra farmaceut istället för en 'skit latmask'..


Som tur finns är det svalt i apoteket när ute är det hett , så ja har de bra -synd för dem som sitter i het office (NOOT! 



He va he tå, men nu e he kafi tiidir!

Presentation


Välkommen!
Läs, njut och besök igen!
Simma lungt :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Samlade tankar av andra

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Omröstning

Okej med nedvärdering?
 Nej, absolut inte!
 Beror på hur man ser saken...
 Ja, inget fel med det väl..?
 Nedvärdering, vad är det?

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards