Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Sofia - 6 juni 2012 21:45

Morgonen var rakt sagt seg.. Ville inte stiga upp -man ska inte vara upp sent om man har tidig morgon, lönar inte..

Idag hade jag gott om tid, mer än igår iaf. Åkte med cykel idag igen till jobbet :F -motion, motion folks!


Leverationen kom försenad, först efter klockan tio *suckar* men jobb hade jag att sköta före det -som tur  

Jag stod och lastade kodade nya varorna i sex timmar -i sträck. Man kom och sade redan till mig att ta lunchpaus -två gånger- men jag sa att ja klarar mig och tog i min hand en Nutrilett Shake Hunger Control (chokladsmak -äklig, smakade inte till choklaaad! :SS) när kaffepausen närmade sig tog jag kaffekoppen och Piltti med mig bredvid min plats var jag stod och lastade av och åt/sörplade av min Piltti/kaffe när jag hade tid - vilket jag hade inte..

  När dagen närmade sitt slut och jag hade bara 30 min kvar av arbetstiden kollade till vänster och såg 4 Tamros äkligt gröna lådor och jag kunde verkligen se hur de grimaserade till mig, så som de skulle sjunga "du hinner inteeee'eee, du du du hinnnnner intee'e'e'e'eeee!" -ARGH!  

Som tur kom en av mina förmän och sa till mig att ja sku inte behöva stressa i onödan, att hon

skulle komma och ta över när jag slutade - TUR!

En minut före tre kommer hon och säger att ja kan dra och hon kommer istället för mig..

Sätter arbetsrocken på plats och gräver från min jacka min mobil samt kollar på klockan o märker att jag har fått ett meddelande. Öppnar knapplåset och kollar vem som hade sänt -kompisen som anmälde att hon satt och väntade på mig vid torget.


Kompisen och jag hade planerat att vi skulle gå och spela basket vid skolplanen men den var upptagen ://

 Vi hamnade till lågstadiets "single" plan som fick duga. Så vi övade passningar och kastningar med mera- vilket var rätt så kul.. Vi blev lata och orkade inte mera så vi åkte till stan och gjorde lite allt möjligt (planerade massor :P)


När jag kom hem gick jag till duschen. Efteråt åt jag lite youghurt (med ngo bär?) och tog en MINI kakbit samt en mjölkglas.. Åt mycket lite av kakbiten och fick ont i magen -riktigt   färdig....


Snart är det tutidags :P ...Ääääääääähhhh, orrrrrkkkkaaaah! DET ÄR JU SOMMAR!    

Presentation


Välkommen!
Läs, njut och besök igen!
Simma lungt :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Samlade tankar av andra

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Omröstning

Okej med nedvärdering?
 Nej, absolut inte!
 Beror på hur man ser saken...
 Ja, inget fel med det väl..?
 Nedvärdering, vad är det?

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards