Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Sofia - 7 juni 2012 21:15

Morgonen var segare än seg för hade vakat enda till halv fyra på morgonen (!!!!!!!). Mobilens irriterande ton väcker mig kvart före åtta -URGHHHH!!!- letar upp mobilen och stänger av den. Sover lite till och vaknar senare vid kvart före tio och blir störd när morsan ringer mig en kvart senare.

 Cyklar till jobbet med brott -än en gång..... (månte gången????)


På jobbet liknar jag mera "walking dead" eller zombie med 1000 mm damm på... Kodiningen är totalt mekaniskt men slött..

Minuterna går överdrivet långsamt, timmarna dödar sakta mig - de kväver.

45 minuter av jobbet är pappersjobb, nita med klipsar, skriva på papplådor "revisorns rapport 2011" och sätta pappersbunten i lådorna osv... Hela dagen kändes helt som om ja skulle vara ut i månskenet, totalt ute och t.o.m alla andra märkte det :S


Hemma ville jag chilla men det hade inte pappa tänkt. Han begärde mig att bära 25 kg säckar in i garaget och sätta potatisarna i vatten o koka dem... Ugh... Bärde säckarna, glömde potatisarna, int kan man komma allt ihåg ju!

 Grannens blommor skulle vattnas    -Check! 


Jag tror att de sku va helt naijs att gå o lägg sig.. Ja bara tror, ja vet int   

P.s I'm still in the moonlight


 

Presentation


Välkommen!
Läs, njut och besök igen!
Simma lungt :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Samlade tankar av andra

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Omröstning

Okej med nedvärdering?
 Nej, absolut inte!
 Beror på hur man ser saken...
 Ja, inget fel med det väl..?
 Nedvärdering, vad är det?

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards