Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Sofia - 11 juni 2012 20:45

Fredag-lördag var jag hos min kompis övernatten, vi vakade nästan halva natten :D (WOOPSS)   Masserade henne och hon led när jag var lite hårdhänt :SSS  (jag har inget personligt emot henne!!) 


Lördag kväll bakning och städade toan -min uppgift att tvätta toan varje fredag, därifra får ja veckopeng :) 10 euro (88,88 KR) -kalla mig fattig!


Söndag morgon/dag vaxade vår über fina båt och lyckades vaxa mig själv -tänkte skriva i min blogg "en vaxad tjej med choklad på näsan" men orkade inte.. Blev lat, erkänner (-FY KÄRRING! -nej vah?) och på dagen sysslade jag med mat igen :)


Idag sovde jag gott och länge -hade tagit ledig fra jobbet när kompisen hade tänkt att vi skulle åka till Helsingfors men det blev inte av   Men som tur en kompis frågade om jag vill åka rullskridskor så jag tackade ja -fötterna var mos efter 3-4 timmars tur på rullskridskorna MEN JAG BLEV BRUN    


Presentation


Välkommen!
Läs, njut och besök igen!
Simma lungt :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Samlade tankar av andra

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Omröstning

Okej med nedvärdering?
 Nej, absolut inte!
 Beror på hur man ser saken...
 Ja, inget fel med det väl..?
 Nedvärdering, vad är det?

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards