Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Sofia - 12 juni 2012 21:08

Tisdag morgon -min första tanke är att jag hatar mognar (I'm not that keen to ANY morning). Tanken av att stiga upp känns rent sagt äklig för jag vill inte till jobbet -fastän jag hatar inte mitt jobb, rätt så trevligt faktiskt :)


På jobbet- Att vänta på varor som har inte kommit i tid är fustrerande och det är rätt så tråkigt att fylla hyllor, kunde finnas bättre sätt att driva tiden -eller är det mitt förhållande till arbetet som jag gör FÖRE varorna kommer in som är fel?

När varorna till sist kom var jag nära på att svimma. Varor (kalla och normala) bara flödade in och lådorna bildade höga torn. Tornen bara växte och jag greppade tag i en über äkligt grön Tamros låda och började ta vara in men så trög som jag var på morgonen så kom en av personalen och sa till mig att jag skulle kunna göra nått annat så att man skulle hinna ta alla varor in IDAG, så jag hamnade sätta varor på dess plats -igen..


När Tamros lådor var intagna var det Oriolas blåa lådor i turen och det var min uppgift att ta dem in före klockan fem -och jag lyckades med det! Det blev till och med ca 20 minuter kvar av min tur! Känner mig duktig :)

- Men när jag kollade på mina händer såg det inte så rent ut, de var gråa/svarta/blåa av all smuts som det fanns på förpakningarna :o (Om ni trodde att apotekets förpakningar är rena så hade ni fel -de är VERKLIGEN smutsiga!) -Kolla bilden nedan :)

Aijjjuuu.. Sen blev jag skadad av en envis lekemedelsförpakning :DD


Relationer och förhållanden -ugh.. De strul som jag har där behöver jag åtminståne en vecka på mig att reda ut det hela (okej, kanske LITE överdrivet -men i så här i princip). Det är en totalt annan kapittel i min livshistoria. Dejts, nja, inte wå många kan jag erkänna.. Om jag inte ens "typ" så kan jag bara artigt visa    och dra -är där mitt fel??? Vem vet? GUD!  - nej va fan? Ja tror att ja tar upp det i ett annat tillfälle.. i Vamos a ver!


   

Presentation


Välkommen!
Läs, njut och besök igen!
Simma lungt :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Samlade tankar av andra

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Omröstning

Okej med nedvärdering?
 Nej, absolut inte!
 Beror på hur man ser saken...
 Ja, inget fel med det väl..?
 Nedvärdering, vad är det?

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards