Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Sofia - 13 juni 2012 20:48

Nu när jag spolar denna dagen till början så har den varit rätt så bra dag.

Med skoter till jobbet -blev lat på mogonen och orkade inte hoppa på min über fina cykel och cykla till jobbet.. PLUS det tar bara 15 minuter till stan med skoter :P (LATMASKEN IN THE HOUSE!!)

Anyway, på morgonen hade jag extra tid förrän jag skulle börja jobba så jag slappelislappa med ett

saftglas i handen i kafferummet :D

Vid nio tiden började jag fylla hyllorna på recept avdelningen och jag hann inte så långt före

varorna kom in och det var min tur att börja lasta av dem.

Kalla varorna var fortfarande i sina lådor efter lunchen vilket var inte så bra pga

injektions sprutorna tycker illa om varmt, så jag försökte få dem snabbt in -lyckades si o så..

 På eftermiddagen när jag hade fått alla lådor så fick jag sätta varor igen på plats.

Jag klev upp på en pall med rullor under OCH KOLLADE ATT DET FANNS EN ANNAN BREDVID! När jag skulle kliva ner fra pallen så hade jag GLÖMT ATT ANDRA FANNS BREDVID och satte foten lite fel -VOLÁ finner jag mig pladask på rumpan på golvet... Jag satt på golvet och fnittrade när andra kollade oroligt på mig, tillsist frågade en om allt var väl..

  Sent på eftermiddagen på arbetsplatsen fick jag klistra streck-koder på engångs sprutor och vid den stunden jag mig som en 5-6 årig tjej - och inte som en 16-17 ung tjej- som hade fått största och viktigaste

uppgiften i hela universum. Låter dumt va? -Men så kändes det..!


När jag kom hem lagade jag lunchen färdig tills morgondagen så att det är att bara packa och dra till jobbet.

  När det var så fint väder tänkte jag ta en liten cykeltur och det gjorde jag tillsist. när ja kom hem fra min lilla tur så gjorde jag magmusklerna och armhävningar från en ca 20-30 cm hög pall -rätt så tungt meh kul på ett sätt :)


-RAPPORTEN SLUT-

Presentation


Välkommen!
Läs, njut och besök igen!
Simma lungt :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Samlade tankar av andra

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Omröstning

Okej med nedvärdering?
 Nej, absolut inte!
 Beror på hur man ser saken...
 Ja, inget fel med det väl..?
 Nedvärdering, vad är det?

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards