Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Sofia - 21 juni 2012 18:00

På jobbet har vi en stor och fet fluga som tycker om att vara med mig när jag jobbar.

Ibland kan det vara lite störande när Pörri kommer rakt framför näsan på mig  eller snurrar runt mitt huvud.

Anyway, idag hade han fått lite för mycket av nått -troligen socker från kaffebordet- och han var HYPER AKTIV..

Asså man försökte jobba men han snurrade runt mig och jag hamnade veija för hnm. Det var typ som om han försökte våldta mig eller nått. We have a pedo in our work! Men ja bryr inte mig... Pörri är Pörri och han är

bara så HC fly att neeeeej huhhu.. Han är stor, fet och på sitt sätt gullig liten "mini" flugman :DDDD


Tyverr fick jag ingen bild på honom :/


Presentation


Välkommen!
Läs, njut och besök igen!
Simma lungt :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Samlade tankar av andra

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Omröstning

Okej med nedvärdering?
 Nej, absolut inte!
 Beror på hur man ser saken...
 Ja, inget fel med det väl..?
 Nedvärdering, vad är det?

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards